Producenci
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji.


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji


Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu


Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka


Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

KM Textile Krzysztof Rupiński

Ul.Ignacego Daszyńskiego 28/30i

06-100 Pułtusk

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od Ciebie.

Zwrot towaru

  1. Kupujący będący konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy ze Sprzedawcą, zawartej za pośrednictwem Sklepu, bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty odbioru towaru.
  2. W celu skorzystania z prawa przewidzianego w ust. 1 kupujący powinien złożyć stosowne oświadczenie Sprzedawcy.
  3. Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi otrzymanie oświadczenia przewidzianego w ust. 2 drogą elektroniczną (telefonicznie bądź poprzez wiadomość e-mail).
  4. Kupujący jest zobowiązany do niezwłocznego odesłania towaru będącego przedmiotem oświadczenia z ust. 2 do Sprzedawcy. Koszty odesłania towaru pokrywa kupujący. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek w ramach realizacji prawa przewidzianego w ust. 1, które zostały nadane za pobraniem (na koszt Sprzedawcy).
  5. W przypadku skutecznego złożenia oświadczenia przewidzianego w ust. 2 Sprzedawca zwróci kupującemu niezwłocznie – w terminie 14 dni od daty otrzymania owego oświadczenia, ale nie wcześniej niż po otrzymaniu zwracanego towaru – wszystkie płatności dokonane na rzecz zamówienia będącego przedmiotem owego oświadczenia, z wyłączeniem kosztów wskazanych w ust. 4. Zwrot zostanie dokonany na rachunek bankowy określony przez kupującego w oświadczeniu wskazanym w ust. 2.
  6. Zwrot pełnej ceny towaru dotyczy wyłącznie towaru w stanie niepogorszonym, tj. w stanie w jakim został on sprzedany przez Sprzedawcę, a w tym zawierającego wszelkie załączone do niego metki, akcesoria (takie jak zapasowe guziki) i opakowanie producenta (jeżeli takowe posiadał). W przypadku towaru noszącego ślady użycia w nieodpowiedni sposób przez kupującego, a w tym zabrudzonego, podrapanego, pociętego, z zerwanymi lub w inny sposób uszkodzonymi metkami, pozbawionego załączonych akcesoriów lub w inny sposób wadliwego czy niekompletnego, w porównaniu do stanu z chwili sprzedaży, Sprzedawca obciąży kupującego kosztami związanymi z obniżeniem wartości towaru.
  7. Koszty pierwotnej wysyłki towaru przez Sprzedawcę do kupującego podlegają zwrotowi do wysokości kosztów najtańszej opcji wysyłki dostępnej w ofercie Sprzedawcy. Wybór droższej opcji wysyłki przez kupującego w procesie składania zamówienia nie obliguje Sprzedawcy do pokrywania różnicy pomiędzy wybraną przez kupującego opcją, a najtańszą, dostępną w Sklepie opcją wysyłki.
  8. Uprawnienia wskazane w paragrafie powyżej nie obejmują towarów prefabrykowanych.
  9. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl